پویش اروین میعان

ساخت وبلاگ

تری سدیم سیترات, سدیم سیترات, سیترات سدیم, قیمت تری سدیم سیتراتسیترات که پرکاربرد ترین آنها تری سدیم سیترات است, برای نگهدارندگی و طعم دهنده مواد غذایی استفاده میشود. اما قطعا کاربرد های دیگری نیز دارد که در ادامه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.

تری سدیم سیترات به نوشیدنی های مناسب ورزش کردن مزه ای ترش و شور میدهد. این طعم باعث کاهش اسیدیته غذاها میشود. پس امکان ترکیب با ترکیب های اسیدی دیگر را نیز دارد. این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان نیز در مواد های خوراکی مورد استفاده قرار میگیرد.

تری سدیم سیترات بسیار قابل حل است و خیلی سریع پس از حل نیز عمل میکند. بنابراین از این ماده در صنعت های دارو سازی نیز به عنوان ضد انعقاد و ادرارآور قوی مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین اینکه از این مواد شیمیایی دارویی و خوراکی به عنوان یک تصفیه کننده آب نیز استفاده میشود.

میتوان گفت که این اسید دارای کاربرد های زیادی است چرا که ساختار شیمیایی بسیار ساده ای دارد. از این ماده برای ایجاد ترشح سفید و خامه ای در قهوه نیز استفاده میکنند. کاربرد های بسیار دیگری نیز دارد که در مقاله های بعد قطعا به معرفی گشترده تر آنها خواهیم پرداخت.

اسید سیتریک

اسید سیتریک خشک به عنوان یک نمونه اسید آلی ضعیف است که به صورت پودر سفید رنگ کریستالی به تولید میرسد. این نوع اسید در هر جای دنیا به صورت گشترده رایج و در دسترس است. فروش اسید سیتریک خوراکی به عنوان یک نگهدارنده مواد غذایی نیز به هدف ایجاد نمودن مزه اسیدی یا ترش در نوشابه ها و غذاها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

این ماده شیمیایی در مرکبات بصورت طبیعی وجود دارد, اما استفاده از اسید سیتریک گرفته شده از میوه ها به عنوان یک افزودنی غذایی نمیتواند مناسب و مقرون بصرفه باشد, بنابراین شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی دارویی و خوراکی مانند پویش اروین میعان به توجه به سفارش های بالای خرید اسید فسفریک, تولیدات اسید سیتریک را آغاز نموده و یا حجم بالایی از این نیاز بازار را وارد کشور مینماید.

 

پویش اروین میعان...
ما را در سایت پویش اروین میعان دنبال می کنید

برچسب : اسید سیتریک , تری سدیم سیترات , اسید سیتریک خشک , اسید سیتریک آبدار, نویسنده : مرادی pemchemco بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 15:05

شرکت فروش سولفات منگنز

سولفات منگنز Manganese Sulfate ترکیبی غیرآلی و معدنی، شکل ظاهری آن بصورت جامد و به رنگ صورتی کمرنگ می باشد. ترکیبات منگنز بعد از ترکیبات آهن بیشترین فراوانی را در پوسته زمین دارند. خوردن سولفات منگنز منجر به التهاب دستگاه گوارش و اسهال و استفراغ می گردد. تنفس این ماده موجب التهابات دستگاه تنفسی شده و همین طور تماس این ماده با چشم باعث تحریک چشم و سوزش آن می گردد.

شاخص های سولفات منگنز شرکت پویش اروین میعان

میزان و همچنین سرعت سولفات منگنز چینی در آب از خصوصیت های مهم و قابل توجه این مواد اولیه شیمیایی است. از نقطه قوت های سولفات منگنز چینی و همچنین میزان حلال بوذن آن در آب هست. سولفات منگنز آویکم و سولفات منگنز پویش اروین میعان به صورت کامل در آب حل میشود و حاوی 31 درصد منگنز محلول در آب خواهد بود. سولفات منگنز با کیفیت چینی باید به طور پودری و دارای کمترین و حداقل ترین میزان فلزات بوده, و همچنین دارای حداقل فلزات خاص و سمی باشد. به عنوان نمونه میزان و اندازه کم فلزات نیکل, آلومینیوم و سرب و همچنین آرسنیک در سولفات منگنز چینی، از خصوصیان مهمو قابل توجه این مواد اولیه شیمیایی صنعتی و حلال است. سولفات منگنز آویکم (Avichem-Mn) با آخرین تکنولوژی تولید و بسته بندی می‌گر‌دد. همچنین دانه بندی این محصول یکنواخت و در شکل کاملا پودری قابل عرضه می‌باشد. همچنین اینکه تاریخ انقضای سولفات منگنز آویکم (Avichem-Mn) یک سال از تاریخ تولید است.

شرکت خرید سولفات منگنز

با ازتباط گرفتن با بخش فروش و کارشناسان فروش شرکت مواد شیمیایی پویش اروین میعان که یکی از اصلی ترین وارد کننده و صادر کننده مواد شیمیایی در ایران است؛ میتوانید هم موجودی و هم قیمت سولفات منگنز چینی را استعلام گیرید.

پویش اروین میعان...
ما را در سایت پویش اروین میعان دنبال می کنید

برچسب : سولفات منگنز , سولفات منگنز چینی , مواد شیمیایی, نویسنده : مرادی pemchemco بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 17:12